Numatic HVR200-22 goud

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Numatic HVR200-22 goud op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

F.Zwarts 02-05-2014
Geschreven voor: Numatic HVR200-22 goud

We hebben hem al 20 jaar. Vorig jaar de koolborstels vervangen, want we wilden hem niet kwijt. Zoiets heb ik nooit eerder gedaan, maar dat ging heel gemakkelijk. Zuigt goed, stofzak gaat lang mee en is simpel te vervangen. Lang snoer, zodat je overal op de hele verdieping kunt komen vanuit een enkel stopcontact. Snoer moet je zelf naar binnendraaien, zonder veer, dus de veer wordt ook niet lam, zoals met veel andere stofzuigers.

R.Bulthuis 27-01-2011
Geschreven voor: Numatic HVR200-22 groen

Een uitstekende stofzuiger, met een enorme zuigkracht,
deze stofzuiger met 1200 Watt heeft meer zuigkracht dan ons oude miele van 2000 Watt. Ook de snoer van 10 meter is een gemak, gebruiken meestal de helft van de zuigkracht. Is zijn geld meer dan waard

fretten 27-12-2009
Geschreven voor: Numatic HVR200-22 goud

Zeer te vreden over mijn 1e gele henry.
Na vele jaren allerlei verschillende stofzuigers gehad te hebben,die al vaak na 1 tot 3 jaar kapot waren was ik het zat en ben over gestapt op MIJN HENRY.
Wat een stofzuiger,lang snoer,goede zuigkracht,kantelen??gek bij mij zelden, soms als ik te hard trek,maar verder...nee hoor!
Helaas nu na 22 jaar is hij overleden,ik ga dan ook direckt weer een nieuwe halen.
Er komt bij mij geen andere stofzuiger meer de deur in.
HENRY,Ik ben er gek op!

ropperdepop 05-06-2008
Geschreven voor: Numatic HVR200-22 goud

Gezocht naar een stofzuiger zonder poespas, die degelijk is en lang meegaat. Een lang snoer en grote stofzak, die niet te veel kosten wilde ik ook hebben.

Het viel me op dat veel schoonmaakbedrijven deze ook in gebruik hadden en dat zegt mij wat over de kwaliteit.

Gekocht via internet, de volgende dag in huis.

Ik ben tot op heden erg tevreden over het apparaat, het enigste minpuntje is dat de losse accesiores niet in het apparaat opgeborgen kunnen worden. deze liggen in nu een bijgeleverd zakje in de gangkast.

Het snoer opwindmechanisme werkt handmatig (gaat dus ook niet kapot) en gaat erg snel.
De stofzuigerzakken kosten een tienje per 5 en en ik doe er ook veel langer mee dan met de vorige stofzuiger (4,5 L.)

Omdat mijn dochters de kleur mochten uitzoeken is het een Hetty geworden.

DeborahDeborah 29-05-2008
Geschreven voor: Numatic HVR200-22 goud

We gingen naar de betere electronicawinkel. Op zoek naar een stofzuiger. Dus we vroegen de verkoper: Wat is nou de beste stofzuiger die je hebt? De Numatic Henry riep hij vol overtuiging. Toen bedachten we dat een familielid van ons dezelfde stofzuiger had. En die hadden ze al vanaf 1998! Dat wil toch wel wat zeggen he! De verkoper ging zelfs op de stofzuiger staan, om aan te geven hoe stevig gebouwd Henry wel niet is.
De stofzakken zijn in verhouding met andere apparaten relatief goedkoop, en het voordeel is dat er 9 liter in past. Dat heeft naar mijn weten geen enkel ander apparaat!
Meteen een ander opzetstuk erbij gekocht, voor gladde vloeren.
Dus thuis gekomen, meteen aan het werk.
En mijn Henry heeft zijn eigen bewezen. Het is een hele uitgave maar als je er langer als 10 jaar mee doet, dan is het helemaal niet duur.
Ik stofzuig vortaan met plezier.